diumenge, 13 de febrer del 2011

La nit dels noumóns. Gisela Pou

Títol: La nit dels noumóns (1994)
Autora: Gisela Pou
Editorial: Cruïlla
Col·lecció: Gran Angular
Edició i any: Primera, 1994
Pàgines: 142
Idioma: Català
ISBN: 84-7629-798-X



Infantil i Juvenil, Fantàstica, Aventures

Sinopsi

Quan en Manel em va explicar el que em va explicar, vaig pensar que l'excés d'imaginació li feia una mala passada. Tanmateix, quan vaig conèixer aquelles estranyes criatures que ell anomenava mirallunys, vaig haver d'admetre que a vegades la realitat supera els arguments de novel·les i pel·lícules. Tot es va complicar, però, el dia que els mirallunys van decidir anar pel seu compte, i va ser llavors quan va sortir el que tothom va conèixer com els noumóns i quan vam viure totes aquelles nits d'aventura.

Sobre l'autora
Gisela Pou (Castellar del Vallès, 1959). Entre d’altres, ha participat en els guions de les sèries dramàtiques Poble Nou, Secrets de família, Laberint d’ombres i Temps de silenci. Membre del col·lectiu Germanes Quintana, el qual ha publicat quatre volums a Columna, és autora de diverses obres de narrativa infantil i juvenil, i de la novel·la Soroll de fons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada